Chcete provozovat vlastní internetový obchod? Než se pustíte do dalšího čtení, doporučujeme vám navštívit stránky podnikatelský záměr a podnikatelský záměr pro investora, kde se dozvíte základní informace a tipy, díky kterým pro vás bude následné zpracování podnikatelského plánu internetového obchodu snazší. Pomůžeme vám s rozjezdem vlastního e-shopu!
-
Představit zamýšlený koncept internetového obchodu a jeho nabídku produktů, zboží či služeb.
-
Popsat doplňkové služby, jak budete řešit dopravu zboží a jaké jsou platební možnosti pro zákazníky.
-
Co nejlépe popsat konkurenční výhodu internetového obchodu. Budete nabízet nějaké nadstandardní služby? Jak rychle budete odesílat zboží? Budete mít většinu položek skladem?
-
Stanovit minimální odbyt, neboli kolik zboží musíte měsíčně prodat, abyste nebyli ve ztrátě. Jakou předpokládáte vytíženost z hlediska ročního období? Budete potřebovat například brigádníky?
-
Navrhnout vhodný marketingový plán a komunikační strategii včetně souvisejících nákladů. Budete spoléhat výlučně na online reklamu, využívat sociální média nebo inzerovat klasickým způsobem? Kde bude umístěna? Kolik bude placená reklama stát?
-
Na jaké platformě / technologickém řešení eshop poběží? Jaký to bude mít vliv na investice nebo provozní náklady?
-
Uvést a zdůvodnit prognózu budoucích tržeb. Jaký lze očekávat vývoj tržeb v prvních měsících?
-
Vhodným způsobem stanovit obchodní marži či přirážku prodávaného zboží.
-
Vyčíslit provozní a jiné režijní náklady na provoz e-shopu, resp. celé firmy.
-
Určit potřebné investice, především do tvorby e-shopu, koupě skladu, vybavení kanceláře atd.
-
Všechny propočty zohlednit v jedné ekonomické rozvaze budoucích zisků (přesněji řečeno
finančním plánu).
-
Analyzovat rizika spojená se spuštěním internetového obchodu a nalézt vhodné způsoby k jejich snížení.
Podnikatelský plán jsem před odevzdáním na ÚP ukázala mému známému, bývalému zaměstnanci ÚP. Ten jej zhodnotil jako super zpracovaný a že je vše naprosto v pořádku. Mě osobně se podnikatelský plán rovněž moc líbí.
žadatelka
,
Dominika Uhříčková
S prací odborníků z ProfiPodnikatelskýPlán.cz jsem byla velmi spokojena. Během spolupráce byli vstřícní a příjemní. Cokoliv, co jsem žádala upravit či změnit na podnikatelském záměru, byli ochotní splnit k mé úplné spokojenosti.
Jaroslava Letková
majitelka
,
Masáže Letková
Podnikatelský plán musí být dobře připraven. Pokud si vše dostatečně nepromyslíte, můžete v podnikání utopit hodně peněz. Jste si jistí, že do finančního plánu zvládnete zakomponovat všechny proměnné? Pokud na rozjezd budete potřebovat investora, musí z podnikatelského plánu jasně vidět, že jeho investice bude náležitě zhodnocena bez zbytečných rizik.
Postaráme se o všechny důležité náležitosti podnikatelského záměru a pomůžeme vám realizovat váš sen o rozjezdu vlastního internetového obchodu!